Pohjois-Karjalan Sähkö hyödyntää inPulse4Utilities-tuoteperhettä palveluissaan

Pohjois-Karjalan Sähkö on koonnut kaikki sähköiset palvelut asiakkailleen uuden OmaPKS-palvelun alle. Palvelussa otettiin käyttöön inPulse4Utilities-tuoteperheestä Extranet, Muutto ja Käytönraportointi. PKS halusi parantaa asiakkaittensa palvelukokemusta tarjoamalla helppokäyttöisen palvelukanavan kaikkien sähköasioiden hoitamiseen. Yhtiön kuluttaja- ja yritysasiakkaat pääsevät nyt kaikkiin sähköisiin palveluihin, kuten Omawatti-, Katkot- ja Live-palveluun helposti samalla tunnuksella ja yhdellä kirjautumisella. OmaPKS -palvelussa asiakkaat voivat ylläpitää omia tietojaan, tarkastella sopimuksiaan ja seurata energiankäyttöään haluamallaan laitteella ja heille itselleen sopivimpaan aikaan. OmaPKS-palvelua käyttävä asiakas näkee nimenomaan hänelle sopivat palveluvalikot riippuen siitä onko kyseessä sähkönsiirron tai myynnin asiakas.

IT-hanke jatkuu, seuraavaksi PKS:lle otetaan käyttöön sähkömarkkinoiden toimivuuteen ja toimijoiden väliseen tiedonvaihtoon liittyvä sähkösopimusten hallinnan ja sanomaliikenteen ratkaisu.