Liiketoimintaprosessien ja sähköisen asioinnin ratkaisut

i4U-tuoteperhe tarjoaa sähköiseen asiointiin ja liiketoimintaprosessien automatisointiin, hallintaan sekä seurantaan nykyaikaiset työvälineet. Ratkaisut integroituvat saumattomasti sovelluksiin sekä liiketoiminnan palveluihin.


Sähkökaupan ratkaisu

Työkaluja sähköenergiatuotteiden ja hinnoittelumallien toteutukseen. Ratkaisun avulla tarjousprosessit voidaan automatisoida tarjouksesta sopimukseen sekä hallita myyntisopimusten ja sähkön toimitusten kokonaisuutta. Palveluun voidaan liittää muun muassa riskienhallinnan ja kannattavuuden seurannan kokonaisuuksia sekä täydentää kokonaisuutta luontevasti liiketoimintatiedon hallinnan ja analysoinnin ratkaisulla.

Liittymäpalvelut

Talonrakentaja voi tilata sähkö-, vesi- ja kaukolämpöliittymät suoraan verkkopalvelusta ja seurata sieltä liittymien toimittamisen edistymistä. Kaikki muutkin verkkoliittymiin liittyvät asiat hoituvat tämän palvelun kautta.

Pystyt tarjoamaan asiakkaillesi 24/7-palvelua ilman, että se sitoo henkilöstöäsi tiettyihin palveluaikoihin. 

Asiakaskontaktien hallinta

Asiakaskontaktienhallinta tarjoaa palaute- ja yhteydenpitokanavan asiakkaiden ja yrityksen välille esim. verkkosivujen, puhelimen tai sähköpostin kautta. Se mahdollistaa yksittäisten yhteydenottojen sujuvan käsittelyn sekä massana tehtävien viestitysten hallinnan.

Verkkoliiketoiminnan ratkaisut sähkölle, kaukolämmölle ja vedelle

Työvälineitä liittymäprosessin hallintaan ja sähköisen asioinnin palveluihin, joiden kautta asiakas voi asioida saumattomasti verkkopalveluiden kanssa. Ratkaisujen avulla verkkoliiketoiminta voi tarjota keskeytys- ja häiriötiedotusta asiakkailleen sekä käyttö- ja kulutustietoja. Ratkaisut integroituvat saumattomasti eri taustajärjestelmiin.

Sopimus- ja asiointipalvelut

Sopimus- ja asiointipalveluratkaisujen avulla asiakkaamme automatisoivat perusprosessejaan ja liittävät loppuasiakkaat osaksi oman organisaation asiakastiedonhallintaa. Valmiilla moduuleilla voi tehdä ja hallinnoida sopimuksia, automatisoida ja helpottaa sopimus- ja asiakashallintaa, tehdä muuttoilmoituksia sekä jatkotarjouksia ja kampanjoita automaattisesti.

Jatkotarjoukset ja kampanjat

Voit tehdä kohdennettuja kampanjoita ja tarjota asiakkaillesi uusia sopimuksia. Myös päättyvien sopimusten uusiminen hoituu kätevästi ja älykkäästi jatkotarjoustoiminnallisuuden avulla. 

 

Ota yhteyttä ja kysy lisätietoja

Asiakashallinnan ratkaisut

Työvälineet asiakkuuden hallinnointiin, sopimushallintaan sekä kokonaisasiakasnäkymän luomiseen helppojen käyttöliittymien avulla. Ratkaisut tarjoavat myös asiakasviestinnän ja kontaktienhallinnan ratkaisut niin, että koko asiakashallinta voidaan toteuttaa yhdessä järjestelmässä. 

Keskeytystiedottaminen

Keskeytystiedottamisen avulla sähkö-, kaukolämpö- tai vesihuoltoyhtiö voi tiedottaa asiakkailleen ja sidosryhmilleen verkon häiriöistä tai suunnitelluista keskeytyksistä verkossa. Tiedottaminen voidaan tehdä tekstiviestillä, sähköpostilla ja verkkosivujen kautta tai vaikkapa mobiilisovelluksen kautta.

Käytönraportointi

Käytönraportointi tarjoaa asiakkaille mahdollisuuden seurata omia käyttö- ja kulutustietojaan visuaalisessa näytössä. Raportointiin voidaan liittää esimerkiksi hinta- ja lämpötilatietoja sekä tuoda asiakkaille mahdollisesti muutakin näytettävää tietoa. Sovelluksella voidaan raportoida sähkön, kaukolämmön ja veden kulutustietoja.


 
facebook-profile-icon-male-1.png

Vesa Hänninen
040 503 1369